söndag 4 december 2011

Till en liten Ebba.




 Min arbetskamrat har fått en bedårande liten tös och hon beställde en julig dregglis av mig. Så jag gjorde en mindre variant i velour från Strömming och fleece från Stoff och stil. Så klart kunde jag inte hålla mig från att sy fler babykläder så det blev lite presenter....

 En liten body med tyg från Michas stoffecke, blir nog bra till en tös med två storebrorsor. Brorsor har ju en tendens att tycka att döskallar är coola.

Sen blev det också en kofta i det underbara deertyget från Znok . Blev en med spets. Blir du sugen på en sådan här så kika in på Wcollektion, där kan man beställa sådana.

Det blev också ett par rosa tights med vita stjärnor. Bild på dom finns längre ner ihop med elefantklänningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar