lördag 12 maj 2012

Fiskar i havet och fåglar i skyn!


Ni får ursäkta lite mörka bilder, men jag vill bara visa upp detta underbara tyg med fiskar från JNY

När jag såg det blev jag genast kär...ganska direkt fick jag en beställning på en t-shirt. Matchade med randiga ärmar från Liandlo och mudd från stoff och stil. 
Bodyn har min lillasyster beställt. Den ska hon ge bort till en liten grabb. Som ni ser är den inte riktigt färdig men snart så. 

Jag som bor vid kusten tycker att det lämpar sig på stranden så nästa plagg i detta tyg blir nog en body med ben till tösen, perfekt sommarplagg tycker jag.

För ett tag sen va jag på syträff men fick knappt sytt nåt. Klänningen i Liandlos fåglar blev i alla fall nästan färdig. Egentligen skulle det vara alar som går omlott med knapp men det strulade bara för mig så det blev en kanska vid linneklänning....jättefin på Joline.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar