fredag 2 mars 2012

Award!!

Tack så mycket snälla Sanna för att du tycker att jag inspirerar dig, jag blir glad av allt du skapar också :)))




”Till Awarden hör en uppgift. Liebster är ett tyskt ord som betyder käraste och awarden utdelas endast till bloggar som har färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:
Tacka den som gett till utmärkelsen och länka.
Skriv ner fem bloggar man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem, och förhoppningsvis ger de ytterligare fem bloggare en award via sin egen blogg.”
Nu ska jag då kunna bestämma mig för fem bloggare, det är inte lätt.

1. Wcollecion - Martina gör så mycket fint. kreativiteten flödar genom fina kläder, smycken och mycket annat fint.
2. Mitt Liv i Rosa - Emma gör helt otroligt fina grejer, just nu är jag lite extra kär i hennes fina kuber med siffror, bokstäver och figurer.
3. Kaja och lilla krax  - Eva-Karin är en inspirationskälla, med otroligt fina barn och vuxenkläder.
4. Trollating syr - Jag tycker om att kika in hos Johanna då ock då, just nu är jag väldigt sugen på att inspireras av ett par muddjenas som hon gjort.
5. Imra och Linton - Lina, värledens goaste och gör grymt snygga plånböcker.

Phu....det här är ju så svårt. Man skulle ju kunna ge ut hur många avards som helst. Men den här gången blev det dessa fem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar