fredag 23 september 2011

lite nytt

Har fått hem tyg från Michas i Tyskland och det är ju bara för underbart. Överst har jag gjort en ny bodymodell och eftersom jag fått en beställning i det turkosa tyget så var jag tvungen att testsy (men denna bodyn är redan såld). Ärmar och kanter är tyg från JNY.

Tösen var ju bara tvungen att få sig en klänning i detta fina och jag lovar att hon e fin, ärmar och kantband från JNY. Egen design, skulle bli en tunika men det blev en klänning istället (kan bli så när man klipper längden på fri hand).


 Här är en vändbar mössa som lilla Maja har vunnit. Hennes mamma hade svårt att bestämma sig för vilket tyg hon ville ha så det blev båda. Eget mössmönster (men jag tycker att det är svårt att göra bra storlekar). Tyg från Lilofant design och bilden nere är tyget från Liandlo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar